Content Marketing - Obsahový Marketing - Když je obsah marketingem
ÚVOD - SLUŽBY - MARKETING - CONTENT MARKETING - OBSAHOVÝ MARKETING
Content Marketing, neboli obsahový marketing je koncept marketingových aktivit zaměřený na tvorbu, publikování a distribuci žádaného a užitečného obsahu, který je pro vybrané cílové publikum hodnotný a relevantní. Cílem těchto obsahových aktivit je především přivést na svou prodejní platformu návštěvníky - čtenáře, probudit v nich pozornost o publikované informace a čtenáře až následně změnit v potenciální zákazníky.
Content Marketing je nenásilná forma, jak rozšířit základnu potenciálních koncových zákazníků a zvýšit tak objem prodeje přes zajímavý obsah například v blogu, infostránkách, mikrostránkách atd.
POROVNÁNÍ:
Z pohledu dlouhodobé strategie firmy je Content Marketing účinnější, než například návštěvnost získaná pomocí PPC reklamy. Dalším přínosem je také trvalost v čase. Výsledky aktivit v souladu s Content Marketingem mají trvalejší charakter. Přínos se nevypne ze dne na den. Bohužel, ale i návratnost se projevuje se zpožděním. Zkrátka, efekt řekněme jednoho publikovaného článku není hned. Naopak u správně zpracované reklamní PPC sestavy může být téměř okamžitý.
DOPORUČENÍ:
Zapracujte na své firemní identitě pomocí Content Marketingu. Zajistěte, aby Content Marketing tvořil nedílnou součást vaší marketingové strategie. Pomocí obsahu vytvořený v souladu s Content Marketingem se můžete "hravě" stát autoritou ve svém oboru. Odborníky, o jejihž služby bude díky publikovanému obsahu nebývalý zájem.
Zajímá vaše potenticální zákazníky téma "Jak vyrobit internetové stránky"? Tak zpracujte zajímavý, poutavý, čtivý a také trochu humorem odlehčený článek, ve kterém svým čtenářům napovíte: Jak vyrobit internetové stránky. Nejen že takový článek budou číst, ale budou ho i sdílet, doporučovat a budovat vám "zdarma" další zástupy čtenářů a dalších potenciálních zákazníků.
STRATEGIE CONTENT MARKETINGU
Nic nejde jen tak. Vše musí být s rozvahou a hlavně, vše musí do sebe zapadat. To znamená: Musíte mít koncepci. Musíte mít plán. Musíte mít marketingový plán! Vytvořte si strategii, jaký obsah, v jakém rozsahu, v jaké frekvenci atd., budete vytvářet a publikovat webový obsah. Nezapomeňte, že Content Marketing by měl být vytvářen v souladu s dalšími marketigovými nástroji - například SEO. Zapojte do obsahových aktivit Copywritera, nebo se Copywriterem staňte. Máte ke psaní odpor? Není to jen póza? Píšete přeci o svém oboru a pro své zákazníky. Takové psaní byste měl/a milovat! Jednoduše: Milujte svůj obor a lidé to díky Content Marketingu poznají.
Potřebujete pomoci s přípravou Marketingové strategie? Ozvěte se nám. Rádi vám pomůžeme. Volejte 775 213 667 nebo využijte naše kontakty.
DŮLEŽITÉ JE: TVOŘIT OBSAH!
Výsledky nepřijdou hned a už vůbec ne na lusknutí prstů. Jakmile vytvoříte první obsah (článek) a umístíte jej na svou platformu (webové strány nebo blog), nestanou se zázraky. Je však zapotřebí vydržet. Je zapotřebí setrvat. Najít další téma a dál psát. Dejte si zprvu reálný cíl: Jeden nový článek měsíčně (je však lepší týdně)!
Vezměte si třeba náš web a naše aktivity. Díky mnoha okolnostem začínáme od nuly. Máme novou adresu, a to i zcela nových stránek. Je to však obrovská příležitost. Sedíme, sedíme, píšeme a tvoříme. A věříme, že naše články se budou číst a přinášet lidem radost. Máme rozpracovaných asi 10 článku najednou. Postupně je dotváříme a publikujeme. A výsledky se začínají objevovat.
Content Marketing opravdu funguje.