Reklama na Google

ÚVOD - SLUŽBY  - NÁPOVĚDA - REKLAMA NA GOOGLE - GOOGLE ADS


Podnikáte? Potřebujete inzerovat na Internetu a chcete propagovat webové stránky nebo e-shop? Pak vás pravděpodobně dříve nebo později začne zajímat i reklama na Google. Abyste svá reklamní sdělení dostali do vyhledávače Google a samozřejmě i do jeho partnerské sítě, je zapotřebí mít uživatelský účet v systému Google Ads, přes který se vytváří a spravuje reklama na Google. V rozhraní uživatelského účtu Google Ads můžete spravovat celkovou reklamu na Google a na dalších místech.

Pokud jste i úplný začátečník, nemějte obavy. Nastavit a spustit reklamu na Google dokáže i naprostý laik i začátečník. Jediné s čím musíte počítat, že vás tak reklama na Google vyjde na trochu více, než když svěříte nastavení reklamy profesionálům, protože jen oni ví, kde a jak ušetřit a být více efektivní. Nesmíme se na Google zlobit. Jeho poslání je budovat zisk a Google holt vydělává na inzerci. Takže Google logicky vydělává na uživatelích, kteří chtějí mít reklamu na Google a neví, kde a jak ušetřit.

Průvodci nastavením

Největší bezednou jámou na finance, do které padají peníze uživatelů (inzerentů), jsou průvodci nastavením. Nemusíme být zrovna paranoiní, abychom si nemysleli, že průvodci mají pomáhat hlavně akcionářům Google. To je fakt. S tím nic neuděláme. Takže pokud chceme trochu na reklamě na Google ušetřit, je zapotřebí se něco málo naučit. Buď pročíst každý článek na Internetu, který vám napoví jak na to. Nebo mít něco ve vedení reklamy na Google za sebou. A hlavně: mít trochu kuráž to zkusit sám! Zkuste tedy vypnout průvodce a jděte rovnou na věc. Na začátku bude hodně nastavování, ale když budete pozorně číst a budete se rozhodovat na základě toho, co se dozvídáte, dáte to.

Až tedy nastavíte platební metody. Prokoušete se publiky pro další práci s Remarketingem. Připravíte si vše pro počítání konverzí, můžeme začít.

NABÍDKA ADMIONU:
Získejte profesionální správu a vedení reklamy na Google v administraci účtu Google Ads od profesionálů na prokliky. Svěřte reklamu nám a účet bude nastavený na jedničku s hvězdičkou. Když reklama na Google, tak taková, která funguje!

Vyhledávací nebo obsahová síť?

Tohle je naprostý základ vědomostí, takže si zde uvedeme informace přímo od zdroje:

Obsahová síť: Definice

Skupina více než dvou milionů webů, videí a aplikací, kde se mohou zobrazovat vaše reklamy.
Weby v Obsahové síti oslovují více než 90 % uživatelů internetu na celém světě.* V Obsahové síti můžete reklamy na základě cílení zobrazovat v určitém kontextu (například „outdoorový životní styl“ nebo „cnn.com“), určitému publiku (například „mladým matkám“ nebo „lidem, kteří kupují nový sedan“), v určitých lokalitách apod.'
Zdroj: support.google.com/google-ads/answer/117120 

Vyhledávací síť: definice

Množina webových stránek souvisejících s vyhledáváním, na kterých se mohou zobrazovat vaše reklamy a neplacené záznamy.
Když v této síti inzerujete, vaše reklama se může zobrazit vedle výsledků vyhledávání, na jiných webových stránkách Googlu, jako jsou Mapy, Nákupy či Obrázky, a na partnerských webech ve vyhledávací síti Google. Vyhledávací síť je součástí sítě Google. Toto označení zahrnuje všechny weby a aplikace, kde se mohou zobrazovat reklamy.
Zdroj: support.google.com/google-ads/answer/90956 

Výběr správné strategie nabídek na Google

Výběr správné strategorie nabídek je při nastavení reklamy na Google rozhodující. Ale nemějte obavy. Když to napoprvé nastavíte špatně, s nějakým provozem to jistě rozeznáte a pak svou strategii můžete kdykoliv upravit a změnit. Navíc, je i dost vysoká šance, že vám dříve nebo později zavolá nějaký zaměstnanec napojený na Google a pomůže vám. Naštěstí, doby kdy nám volali zaměstnanci nejmenované firmy nepojené na nejmenovaný vyhledávač a vydávali se na "příbuzné a světaznalé odborníky z Google" jsou dávno pryč!

Strategie: Rozšířená CPC

Strategie: Maximalizování hodnoty konverze

Strategie: Maximalizování konverzí

Strategie: Maximalizování počtu kliknutí

Strategie: Cílový podíl zobrazení

Chcete více informací? Pokračujte na Google Ads a dozvíte se víc.

Tvorba webových stránek

Tvorba webových stránek na míru s pohodlnou administrací tvorby a správy obsahu

Optimalizace stránek

SEO - Optimalizace stránek pro vyhledávače a přirozenou/neplacenou návštěvnost z předních pozic vyhledávačů

Správa PPC kampaní

Získejte optimalizovaný provoz PPC kampaní díky Správě PPC kampaní od ADMIoN, který čerpá z letitých zkušeností.

Novinky v oboru