Plánovač klíčových slov - návrhy klíčových slov

ÚVOD - NÁPOVĚDA - GOOGLE ADS - PLÁNOVAČ KLÍČOVÝCH SLOV


V případě, že se snažíte s webovými stránkami, SEO, předními pozicemi, návštěvností webů pomocí PPC kampaní atd. něco udělat, dříve nebo později byste měli přistoupit ke kroku, kterému se standardně říká Analýza klíčových slov. Abyste získali relevantní vyhledávací uživatelské dotazy vyhledávače Google, máte k dispozici nástroj Plánovač klíčových slov, který naleznete po přihlášení do reklamního účtu Google Ads pod záložkou Nástroje a nastavení.

K práci na analýze klíčových slov se vám bude hodit připravená tabulka excel s poli klíčové slovo, hledanost (počet vyhledávání za měsíc), konkurence (kolik výskytů je ve vyhledávači k nalezení). Zprvu se při používání plánovače klíčových slov hodí i blok a tužka a dělat si poznámky, a to pěkně po staru. Při hledání - plánování správných klíčových slov se totiž dostanete často do míst, která jste neočekávali. Samozřejmě to záleží na oboru. V případě že máte více i různě oborových webů totiž získáte při pročítání klíčových slov i inspiraci co by mohlo fungovat na zcela jiném webu. A proto, mějte u sebe alespoň papír na poznámky, když už nepoužíváte sofistikované metody, třeba jako je Bullet journal.

Plánovač klíčových slov - Google Ads

Tvorba webových stránek

Tvorba webových stránek na míru s pohodlnou administrací tvorby a správy obsahu

Optimalizace stránek

SEO - Optimalizace stránek pro vyhledávače a přirozenou/neplacenou návštěvnost z předních pozic vyhledávačů

Správa PPC kampaní

Získejte optimalizovaný provoz PPC kampaní díky Správě PPC kampaní od ADMIoN, který čerpá z letitých zkušeností.

Novinky v oboru