Konverzní poměr

ÚVOD - NÁPOVĚDA - KONVERZNÍ POMĚR


Co je konverze:
Konverze je uživatelem dokonaná akce na webových stránkách. Konverzí můžeme chápat dokončenou objednávku na e-shopu, odeslání vzkazu, registrace uživatele, stažení obsahu atd.

KONVERZNÍ POMĚR

Konverzní poměr se vypočítává:
Konverzní poměr (%) = (počet konverzí / počet návštěvníků webu) * 100

Zpravidla se pro úspěšnost e-shopu uvádí hranice konverzního poměru 1 %.
Cílem provozovatele webu je, aby konverzní poměr byl co nejvyšší.

V případě že je konverzní poměr nižší, je zapotřebí zjistit kde by mohla být chyba a tu následně odstranit.
Pro ilustraci: chyba může být ve struktuře návštěvnosti, v marketingovém mixu, v krocích objednávky a podobně.

Tvorba webových stránek

Tvorba webových stránek na míru s pohodlnou administrací tvorby a správy obsahu

Optimalizace stránek

SEO - Optimalizace stránek pro vyhledávače a přirozenou/neplacenou návštěvnost z předních pozic vyhledávačů

Správa PPC kampaní

Získejte optimalizovaný provoz PPC kampaní díky Správě PPC kampaní od ADMIoN, který čerpá z letitých zkušeností.

Novinky v oboru