ÚVOD - MARKETING - GUERILLOVÝ MARKETING
Máte omezené zdroje a potřebujete z kampaně doslova vytřískat maximum a zároveň se ničeho nebojíte (neštítíte). Pak je tu přesně pro vás marketingová koncepce s názvem: Guerillový Marketing! Ve volném překladu Guerilla Marketing získává význam: partizánský marketing. Tento marketingový přístup je velmi jednoduchý. Při jeho použití má Marketing velice dlouhý ocásek. Ještě dlouho po tom všem se bude o vás mluvit. Je zapotřebí vše ale velmi zvážit, abyste získali efekt, jaký potřebujete. Ale ne nadarmo se říká, že i negativní reklama je reklama, takže částečné obavy z Guerilla Marketingu stranou a s chutí do práce.
V případě, že tedy máte jak se lidově říká "koule" na využití principů Guerillového marketingu, můžete originálně oslovit cílové publikum. S využitím netradičních a překvapivých metod vytvořte marketingovou kampaň! Vyvolejte silné emoce. Pobuřte. Šokujte!
Chcete aby se o vás všude mluvilo? Pak Guerilla Marketing je přesně pro vás! Základem tohoto partizánského boje je: Moment překvapení. Udělat něco, co nikdo nečeká. Něco, co tu ještě nebylo. Nemůžete hodit druhou ledovou kouli do vojenského prostoru a doufat, že to pomůže. To tady už bylo. Musíte doslova vymyslet něco, co tu ještě nikdy nebylo!
Buďtě originální
Buďte kreativní
Buďte agresivní
Když splníte všechny tři zmíněné body, takže budete opravdu hodně orignální, hodně kreativní a také přiměřeně agresivní, získáte popularitu. Všude se o vás bude šuškat. Všude se to bude šířit. Ustojíte pak ale dopad Guerilla Marketingu?
Guerilla marketing není drahý, ale je náročný na čas, energii a lidskou mysl. No a pak jsme v Čechách. Aby vše klaplo, nic se nesmí vykecat. A zde je jádro pudla této marketingové cesty. Když se to vše vykecá, nebude to šokovat! A znáte to pořekadlo: Tři dokáží udržet tajemství, pokud dva z nich jsou mrtví? Jazyk za zuby a hlavně nic nevykecat domovnici. Pak to ví celá ulice!
Jak zvýšit návštěvnost stránek?